maanantai 22. huhtikuuta 2013

Haaste!


Ohjeet: 
Tämän haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, 

jolla on alle 200 lukijaa.

1.Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2.Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3.Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4.Heidän pitää valita 11 bloggaajaa,joilla on alle 200 lukijaa.
5.Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6.Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
1. Oon muija :D
2. Omistan kissan :3
3. Haluun ratsastamaan :D
4. Oon noin 176 cm pitkä
5. Mul on ollut vaan yks harrastus xd
6. Tykkään shokki väreistä :D
7. Rakastan musiikkia!
8. Kuuntelen tällä hetkellä musiikkia (Y)
9. Haluisin ja toivoisin lukijoita :3
10. Tykkään nintendo peleistä, tietokone peleistä jne. 
11. Haluun jo opiskelemaan c:



Kysymykset minulle:

1. Minkälaista musaa kuuntelet? - Screamo ja kaikkee mielenkiintosta <:
2. Mikä on silmiesi väri? - siniharmaa
3. Ootko välil sekopää? - joooo :DDd
4. Katsotko minua välillä kuin hullua? - ehkä :DDd
5. Kuinka tärkee oon sulle? - tosi tärkee c: ! <3
6. Hei pallero, voisitko viettää aikaani vuoden 2013 kesäl? - voisin!
7. Pelkäätkö jtn? - HÄMÄHÄKKEJÄ XD
8. Kai saan halia sua? - joo c:
9. Pelkäätkö muo tai mun ideoita joskus? : DD - en :D:D
10. Mis asut? - Vantaalla :D
11. Haluaisitko matkustaa kanssani ulkomaille, jos haluat nii minne? - juu ja ihan sama mulle c:

Haastan sut lukija! Kysymykset teille:

1. Mikä on sun lempiväri? :D -
2. Mitä harrastat? -
3. Millasta musaa kuuntelet? -
4. Lempibändisi? -
5. Onko sulla lemmikkiä, millane? :3 -
6. Tykkäätkö kenestäkää? ;) -
7. Missä haluisit asua? -
8. Monta kertaa oot ollu ulkomailla? -
9. Monta kertaa oot muuttanu? -
10. Lempieläimesi? :3 -
11. Meikkaatko päivittäin? :D -


Sellasta, päivän jatkot! Nellinne. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti