sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

KESÄLOMA


Hellurei! En oo kirjottanut nyt kyl vähää aikaan, pahoittelut siitä.

Mut haluun tähän alkuun laittaa teille yhen biisin joka sopii niin hyvin nyt tähän hetkeen! :D





Eli nyt lauantaina loppu peruskoulu! Ei tunnu siltä, mut ehkä mä totun ajatukseen ajan myötä. Ja viikonlopun vietin sitte mun läheisten ihmisten kanssa grillaillessa ja telttaillessa. ^^ Oli kivaa ja onneks ilma oli tosi lämmin! Ei kyl ois sadekkaa haitannu koska oli nii kuuma. :D

Jaa mulla ei oo oikein mitään erikoisempia kesäloma suunnitelmia. :P Mitä ny haluun ainaki päästä heittää talviturkin pois! (kyllä en oo vieläkään päässy järvee ,_,) ja viettää aikaa kavereitten kanssa jillailles ja lintsille on pakko päästä ymym.. ! :D

Heinäkuussa mä meen mökkeilemään ja meen kanssa ratsastusleirille, nään siellä mun yhden kaverin johon tutustuin viime vuonna toisella ratsastusleirillä, hihii. :3





Nam, suklaa keksit ! :D Ja toi näkymä on mun ikkunasta. ^^
Muttaa, ei mulla oikee muuta ollu. c; Kirjottelen varmaa taas tällä viikolla. ^^


Hauskaa kesää! :3 Nellinne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti