maanantai 18. maaliskuuta 2013

Terveppä terve!


Ajattelin aloittaa tän kirjottamisen pitkästä aikaa ja nyt aijon panostaa tähän. Aijon edes kerran viikossa kirjoittaa jotain, riippuu menoista. :)

Aijon nyt kertoa hieman perustietoa itsestäni. :D
Mun nimi on siis Nelli ja oon syntynyt vuonna 1997, eli täytän tänä vuonna heinäkuussa 16-vuotta. Ja tarkotuksena ois päästä peruskoulu läpi! No enköhänmä, mut millä numeroilla sitte. :D No ei vaan, ihan hyvillä. :)

Mä oon vähä päälle 176 cm pitkä. Mun hiusten pituus on vähän olkapäistä pidemmät ja niitten väri vaihtuu kuukausittain, tällä hetkellä on sini-turkoosi-vihreät ja blondi-ruskeat toiselta puolelta. :D Muuten oon ihan perus likka, en pukeudu mitenkää erikoisesti, mitä ny kaupoista löytyy. Mut hupparit tai pitkähihaiset ja farkut ja tennarit on perus asu.

Ei nyt tuu mielee mitä voisin kertoo, taino ehkä perheestä? :)

Eli oon ainoo lapsi, asun äitini ja isäpuoleni ja meijän kissan kanssa. c:
Ihan tavallinen kerrostalo kämppä. 

Ja mun luonne. :D No mitä ny sanoisin? Yhellä sanalla, random.
Oon kavereitten kanssa tosi pirtee ja hauska. Sekoilen paljon ja mul menee aina lujaa.
Joskus tietty väsyttää ja on tylsää tai masentaa, esimerkiksi koulussa! :) Okei, kyl sielki menee lujaa ku kavereitten kanssa sekoillaa. Mitä nyt ruokia sekoteltu ja kolikoita noudettu käytävillä. No halpaa hupia, mut voivoi, koska koulu! :D

Ei sitten kai muuta, kirjottelen varmaan huomenna uudestaan! :)



Rakkaudella, Nellinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti